EdaUrganlii Kızlar yedıncı ayımdayım doktora gıttım doktorum bebegımın kafa buyuklugunun ıkı hafta onden gıttıgını soyledı ıkı hafta sonra tekrar gel kontrol edelım dedı daha once boyle bırsey duyan yada cevresınde bu sıkıntı yasayan oldumı yardımcı olurmusunuz
Ozge EdaUrganlii benim de kafası 2 hafta önde. Doktorum beyne giden damarlara baktı kan akışına baktı. Sorun yok sadece iri kafalı bebek bu dedi.