susamlar bn suanda 37.haftadayım cuma gnü dogum yapcm kısmetse.bnm bebegimin biri geriden geliyo 2 haftaya cıktı arasındaki fark.ikizlerde normal diyorlar.ikiz gebelikde mutlaka biri önde digeri geriden gelirmiş birbirinin rıskını yerlermiş yada biri daha baskın olurmuş.2kiloyu geçtikden snra doktorum korkma demişti.