Merhabalar. Bu ürünü yeni e-bebekten kampanyadan aldım fakat hiç kullanıcı yorumu yok. Ürün elime geçti, alt sepeti dar ve oturma kısmının önünde korumalık yok bunlar çok sıkıntı olur mu kullanırken? Bebeğim 4-5 aylık olduktan sonra kullanacağım. Kullanıp memnun olanlar ya da şikayeti olanlar yazabilir mi? Eğer çok sıkıntılı bir araba ise iade edeceğim.