senayvz benim gebe olduğum ay kistimde oluştu hemde 3cm sağolsun. Doktor önemli değil 3cm büyükte değil takip ederiz sana zararı yok kayboluyor çoğu zaman gebelikte dedi, bu arada hormon salınımında bebeğe destek bile olabilir dedi. Onun üstüne gittiğim hiçbir kontrolde bakmadı bile ona😁Hiç canını sıkma🎈