Gunaydin kızlar lütfen bana Bi akıl verin gerçekten psikolojim bozulmuş mus her hafta ve haftada 2 gün kendimi hastanede buluyorum. Tam 31 haftalik olduk. Bebegimi kaybetme korkusuyla yaşıyorum ya bisey olursa diye dün hastanedeyim hic Bi sıkıntı olmamasına rağmen 1 gün bile bebeğimin hareketini hissetmedim deliriyorum strese giriyom