Merveebuluttt Hayırlı sabahlar kızlar 12+3 günlük hamileyim ve bebeğim doktorun demesiyle aşırı haraketliymiş zaten 2 tane ultrason görüntüsü bırakıyorum buraya bakın aradaki farka 😂 tabiki bu haftada hissetmem imkansız hararetlerini ama kasılmalarım oluyo karnımın altında incecik sancı gibi doktor kötü hiç bir şey. Yok dedi acaba hararetlerini bu şekilde bana sancımı yapıyo 🤦🏻(2. Gebeliğim ama ölü doğum yapmıştım ) https://resimyukle.io/r/VFQ49PAJ9M https://resimyukle.io/r/pMi8UmyDku