Ozlemm016 Selam kızlar bu ay çatlatma iğnesi olan arkadaşlarla birlikte hem destek hem bilgi alışverişi yapalım ben yarın olacağım ilk defa deniyoruz inşallah tutar sizde durumlar nasıl 🥰
mucizeeem03 Ozlemm016 bende bu aksam vurulucagim Bugun ve yarin degerlendirmemizi soyledi doktor Ikinci deneyimim catlama ignesi ile
Adana0001 Ozlemm016 ben yarın yapacağım iğneyi çok heyecanlıyım iki yumurta gelismis dedi doktor klomenle bakalım 🤲🏻❣️
Ryhn_1234 Merhaba bende bugün çatlama iğnesi oldum ilk denemem inşallah hayırlı sonuçlar alırız hepimiz 🙏
Ozlemm016 mucizeeem03 banada yaptırdıktan 36 sonra ve iki güne bir değerlendirmemi söyledi inşallah tutar canım