Damladamla123 Arkadaşlar lütfen bana erken bebiş ismi önerisi verir misiniz çok zor bir şey bu bulamıyoruz 🥲
minikkusummm Damladamla123 biz Aras koyduk 💛 Koray, Emir, Mert, Ayaz, Anıl da hosuma gidiyor. Daha klasik dersen Hamza, Ömer, Yusuf güzel 🌸
ozlem58 Damladamla123 18 Mayısta doğum yaptım oğlum oldu adını Demir koyduk. 4,5 yaşında da kızım var adı Nehir 🌷🧿
Canlar13-17 İlk oğlumun adı Alperen, ikinci oğlumun adı Atakan , üçüncüye hamileyim buna da erkeğe benziyor dedi ama kesin değil eğer öyleyse bile bunu da Aybars istiyoruz.. Sağlıkla gelsin InşALLAH 🙏🙏