Tuba0701m ayy herkes çok bilseydi doktor olurdu 😄 ağzı olan konuşuyor boşver 😄 daha minicik dolanıyodur da sen hissedemezsin ilk gebeliiginse .. Bide bı sıkıntısı falan olsa doktorun zaten söylerdi ne alaka ? Bence millete ağzınin payını vermeyi öğren yoksa böyle sende kafan da kurup çok üzülürsün .. Sonra bebekte etkilenir demedi deme ..