Nilay Selam kızlar 2.isim olarak Ali ismini düşünüyoruz ama başına uyumlu işim bulamıyoruz fikirleri alabilirmiyim
pamuksekerinannesi Nilay Eğer oğlum olsaydı Ali Osman koyacaktım.. Ali Güney de olur Ali Deniz Ali Ege.. 😍
Prensesezgi Nilay Şeref Ali olabilir mesela benim bebeğim kız olucak ama erkek olsaydı biz şeref Ali düşünüyorduk 😉
Aliarasinannesi Benimde oğlumun ilk adı Ali ❤ Babasının da adı Ali olduğu için yanına Aras ismini koymayı düşünüyoruz allah izin verirse ☺Ali Aras💙 Ama belirleyene kadar Ali mert , ve Ali Çınar isimleri arasında çok kaldık 😌
Egeninannesi_16 Laleet Melike6152 kızlar ben şirin_butik_bebe hesabından aldım arkadaşım satıyor kendisi şuan çoğunu tükenmiş ama 100 TL ye aldım güpğrlü felan bide haftaya yenileri gelecekmiş takip ederseniz aceleniz yoksa uygun fiyata veriyor