hulya_6363 Coraspin ve oksapar 0.4 Luk kullanıyorum kan pıhtılaşma sorunum olduğu için acaba kaçıncı haftada bıraktırdı doktorunuz kullananlar yazabilir mi?
Bebekdelisi hulya_6363 kan pıhtılaşma sorunu varsa sezeryan ise bebegı almadan 2 gün önce gerci dr göre degısıyor ama yolda tedbır amaçlı ıse 32/33 kesıyor
Bebekdelisi hulya_6363 her dr ayrı ama genelde sezeryan ise doğumdan bır kaç gün önce bırakıyorlar cok once bırakıp rısk almayan cok