GulsahTasdelen Merhaba arkadaşlar dün gönek deliğimin çevresinde şiddetli bir ağrıyla hemen doktoruma gittim. Bebeğime bir şey oldu sandım 😓 Oğlum gayet sağlıklı ama doktorum göbek fıtığı dedi. Yaşayanınız var mı? Varsa bu ağrı nasıl geçti