Deryaq ben hollandadayım canım ama burda da göstermiyorlar bebeği eğer görmek istiyorsan ücretli olarak gösteriyorlarmış 45euro demişti doktor bana herkes buranın doktorundan memnun Türkiye de doğuracağıma iyiki burda doğurdum diyen çok oldu fakat ben buranın sistemini hiç beğenmedim tetenoz aşısı da yapmadılar gerek yokmuş ilgi olarak gerçekten iyiler ama anne duygularını anlamıyorlar en son 19 haftada gördüm şimdi 23 oldum bir daha ki görme zamanım 32 haftalıkken birde 36 da gösterecekler başka yok Bir kaç tanıdığa sordum sancın 3 dakika da bire düşmedikçe hastaneye bile almıyorlarmış valla kafamda milyon soru var ama istediğim cevaplardan çok daha çok kafama takacak sorun buluyorum