Yasolinnn 16. Haftamda kanama yaşamıştım ben de ilk hamileliğim sizin gibi gözlerim şişene kadar ağladım ağlayarak gittim doktorumun yanına ve doktorum, plesenra aşağıda dedi rahmi kapatmıyormuş ama aşağıdaymış kanama ondan olabiliyormuş, bana hiç bir yasak koymadı erken doğum riski vs olmadığı için çok şükür. İğne yapıp yollamıştı. Doktorum herkeste olabiliyor bu dönemlerde ama sonradan çıkıyor demişti simdi 18 im ne oldu bilmiyorum ama umarım çıkmıştır yani kendinizi üzmeyin, bebiş de üzülmesin💕