Busbus43 ilk iki gün çok ağladı yapmak istemedi ben çişini söyle kızım diyodum hayır söylemicem diyodu yaparken ağlıyordu lazımlık çok önceden almıştım zaten gözü alışsın diye zorla oturturdum istemedi ama ben sürekli oturturdum 15 20 dk da bir iki gün hiç söylemedi zaten sadece uyurken bezliyodum üçüncü gün kendi söylemeye başladı tabi o ilk iki gün halı koltuk silmekten anam ağladı 😂 kakasını da yaptı şükür ben yine uyurken bezliyodum ama sabah kalktı baktım kupkuru tutmuş çişini çok şükür atlattık ilk günler çok zor oluyo alışmıcak sanıyorsunuz ama alışıyo