_momy_ 32+5 bizimde dün kntrolmz vardı bebisin kilosu önde biraz 😅 böyle giderse normal doğum yapamazsın dedi doktorum zorlanirsin baya dedi hayirlisi neyse o olsun bebegim iyi olsunda sezeryan normal dogum fark etmez ama bu insanlarin beni korktutmaları aşırı sinirimi bozuyorum evladına saglikla kavus diyecekleri yere daha sezeryan olursan 1 ay ayaga kalmassin agir kaldirmassin bilmem bisey sacma sapan seyler diyolar hep bi kıyaslama yapıyolar delleniyom surda dogumuma az kalmis zaten korku heycan hepsi bi arada bide sacma sapan seylerle ugrasyom 🤷♀️