Ilahem benim ikizlerim var doğdukları günden beri banyoda duşakabinde yıkıyorum eğer çok sıcağa alıştırırsanız çocuk hep üşüyecektir ben doğdukları günden beri hep aynı derecede tuttum evi 22-23 derece arası ve üstlerini hep içine kısa kollu zıbın ve tulum giydirdim hiçbir sıkıntımız olmadı şimdi yazın tek atlet zıbınla duruyolar klima çalışıyor evde yoksa çıldırıyo zilliler sıcak diye 😄