Benjaminannesi mihraveannesi bebişin yanağını sıka sıka öpmüş biri Allah’ım kurban olurum bembeyaz bir değğ cooook tatlı maşallah Rabbim sakinsin 😘❤️
Eylul966 mihraveannesi isilik olmuş sıcaktan sabah akşam yıkayın bebeği birde gül suyu sürün çok iyi gelecektir krem falan sakın sürmeyin daha kötü olur otacı marka gül suyu temiz içerkli doğal
mihraveannesi kahvesever__ ya evim çok serin bu sefer de üşür diye korkuyorum yine de aşırı sık giydirmiyorum ama🥺
Gamzelininannesi mihraveannesi isilik olmuş canım benim kızımın da hem yüzü hemde boynu olmuştu ne surduysem geçmedi en son sağlık ocağı hametan mavi kremden verdi onunla geçti baya yağlı bı krem çok iyi gelmişti
BBuseY Bebişin daha yeni galiba .. sağlıklı sıhhatli büyüt inş 🤗🤗 adet gören birisi kırkı çıkmadan baktıysa yüzü böyle olabiliyor dikkat et canım ona 🤗🤗🤗
Benjaminannesi mihraveannesi iyi olmuş üzülsün hain el kadar dahaaa oyy Rabbim sakinsin inşallah ömrü bahtı güzel olsun ellerini öp benim yerime annesi 😘😘😘😘
dddy mihraveannesi ah kuzum benim oğlum da böyleydi ilk doğduğunda bir sürü krem kullanmıştık birisi de coresatin diye hatırlıyorum o iyi gelmişti
mihraveannesi dddy ya canım kıyamam insan üzülüyor. Krem de kullanmak istemiyorum eğer geçmezse bakacam artık🥺