13 haftadan beri var taş düşürdüm sonrasında düzene girdi 32 de tekrar başladı 35 de nişanım geldi ultrasyonda rahimde çok kasılman var dedi progestoran fitil kullanıyorum kesmedik ama korkulacak bir durum değil dedi bol bol dinlen ve sancın artıp suyun gelmediği sürece 37 yi geçelim dedi