myangelson Benim doktorum 10 seferden azsa korkma dediği için saymıştım, artık saymıyorum😂
Hiç pimpirik yapmıyorum açıkçası, doktorumun söylediklerine dikkat ediyorum ama araştırmıyorum, böyle senin gibi güzel hikayeler dinlemek hoşuma gidiyor ama🥰
İnsan düşündükçe kendinde sürekli bir belirti sürekli bir şey arıyor, bu da stres yapmamıza ve psikolojik olarak o düşünceyi kendimize çekmemize sebebiyet veriyor. Ben biraz fazla inanırım duyguların ve konuşmanın enerjisine, bu yüzden hep net ve olumlu konuşuyorum oğlumla. Onun bana zamanında sağlıkla geleceğini biliyorum ve yürekten inanıyorum bu yüzden her ne kadar yatsam da tadını çıkartıyorum onunla her anın. Sen de güzel düşün, güzel olsun her şey. Onları kucağımıza aldığımızda unutacağız her şeyi🤍