Ozlemsarap Kızlar selam şuan an itibariyle 27. Haftadayiz ama bebis 1 hafta önden gidiyor rapor bebek gelişimine göre mi veriliyor yoksa adet tarihine göre 32 olunca bu rapor düzenleniyor bilen varsa desteği kıymetli
Ozlemsarap ol_cay367 teşekkür ederim kurumsallaşma çalışıp hamileligi zehir olunca insan daha erken nasıl kacarimin planını yapar olduk hayat acımasız..