Benim bebeğim 11 günlük 6 günlükken çocuk doktoru sarılık var dedi değerimiz 11 çıktı eğer 17 üstü çıkaaydı yatıracaktım dedi bana bol bol emzirmemi söyledi bi de ek olarak mama verdi çünkü sütüm çok yok beslenmesi lazım diye bakalım cuma günü kontrolümüz var inşallah geçmiştir