anneyimmm42 biraz zor gidiyor benim aşırı hazımsızlık ve mide yanması var ilk dört ay kusmaktan yiyemedim şimdi şişlikten yiyemiyorum🤦🏻♀️Hala da bulantılarım geçmiş değil prilama devam ediyorum daha 24.haftadayım nasıl sığcaklar nasıl olcak bilmiyorum . Senin nasıl gidiyor canım