Kızlar 36+2 deyim. Dün nst de 1 defa sancım çıktı ama ben hissetmedim. Doktorum da serum isteyip tekrardan nstye girmeme söyledi.. İkinci nst de sancım çıkmadı. Ve 2 doz ciğer geliştirici vurdular. Ama karnım sık sık sertleşiyor.. Ciğer geliştirici vurulanlar ne kadar süre içinde etki eder acaba bilen var mı? Ve sancımı karnımın sertleşmesi dışında nasıl anlayabilirim? 2.sezeryanım olcak o yüzden biraz tedirginim 😔