sendekimsinnn az da olsa hareket ettiyse takılmayın bence, benim de aynen böyleydi bazı günler çok hareketli olup bazı günler bi iki kıpırtı duyuyordum tam 29.haftamın ortasına kadar böyleydi..sonra bir gün baktım karnımın bi tarafından bi şey kayıyor gibi kolu olduğunu anladım, hareketleri inanılmaz derecede sertleşti ve dışarıdan görünür hale geldi..son bir haftadır da hergün bu şekilde..bi noktadan sonra düzene giriyor sanırım, ben böyle yorumladım