Hanımlar sanırım salgın varmış. Nerden nasıl hastalandığımı asla anlamadım. Dün akşam üzeri birden baş ağrım ve mide bulantım başladı. Gebelikten dolayı diye düşündüm kusma olunca. 16. Haftadayım. Bir kaç saat olmasına rağmen asla geçmedi. Peşine şiddetli ishal ve kusma devam etti. Midemde sanki gaz varmış gibi inanılmaz bir sancı ile. 3-4 kez çıkarttım. İshal zaten aşırı şiddetliydi. Dün gece acile gittik. Kan tahlili falan yapıldı. Serumda takmadılar 😮💨 ishal ve bulantım hâla devam ediyor. Vücudum özellikle ayaklarım ağrıdan kırılıyor resmen. Doktor salgın var dedi. 68-67 kilo arası gösteririm normalde tartıda. O kadar su kaybettim ki dünden beri 65 çıkıyorum. Ne yaptıysam geçmedi. Bana bişey önerin hiç halim yok. Çok kötüyüm dünden beri