Kızlar doğuma az kaldı doktorum bayan eğer doğum zamanıma orda olursa o girecek. Fakat doğuma veya kontrollerime erkek girsin istemiyorum. Yanlış anlaşılmasın kesinlikle utandığım için kasılıyorum ve rahat değilim. Erkek hemşire veya doktor istememe gibi bi hakkım varmı acaba.