[silindi] Kızlar normalde 28 ile 32 gün arasında regl oluyorum ağrı kesici vs kullandığımda 31-32 gün oluyor. Ama normal zamanda 28-29 gün.. En son reglim 28 günde oldu. Bat 21 Haziran. İlk idrar ile erken gebelik testi yapsam çıkar mı ?
Bebisinannesi23 [silindi] bence biraz daha beklemelisin çünkü hayal kırıklığı oluyo benim döndüm 33 günde birdi bata 1 gün kala erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı silik bile çıkmamıştı sonra adetim 4 gün gecikti kaset test yaptım ikinci çizgiyi o zaman görmüştüm o zamana beta 80 çıkmıştı daha yeni olduğu için bebek çıkmamış
Busrakdr_ [silindi] erken gebelikte kesin çıkar 6 gün öncesini gösteriyor yapabilirsin ilk idrar olmasına da gerek yok
M-eng95 [silindi] canım hem erken al hem kaset al ki kontrol edebil. Erkende çıkarsa ertesi gün ilk idrarla kaset yap ama çıkmayadabilir adetine daha 6 gün var
Rabiakltk5 Elifffbay nasıl çıktı peki silikmi varsa resim atabilir misin benim de 10 gün var daha yaptım silik çıktı
Elifffbay [silindi] kaset testte çıktı gayet belirgin ama nasıl yükleniyor bilmiyorum bu arada kasığımda çok ince ağrı oluyor bazen bacaklarım ağrıyor çok onu da çalışıyorum ona bağlıyorum hiç belirti yok yani
Elifffbay mylittlebabym ben iki kez kimyasal gebelik geçirdim iğne olmam gerekiyor doktor erken öğren erken gel dedi
[silindi] mylittlebabym Sigara içtiğim için nekadar erken öğrenirsem o kadar erken bırakırım diye 🥲 Belirtim var koyu beyaz akıntı, göğüste vücutta şişkinlik
[silindi] Elifffbay Elifffbay Çok geçmiş olsun İnşallah bu sefer sağlıkla gelir bebiş ♥️ Hangi marka testle çıktı
mylittlebabym [silindi] [silindi] anladım canım sen yine de her ihtimale karşı içme bırakmaya çalış sadece bebiş değil annesinin sağlığı da önemli :)
haziran26 [silindi] bence kişiden kişiye de değişiyor olabilir ben adetime 1.5 hafta varken kaset testten öğrendim erken döllenme olduğu için :) ama en sağlıklısı adetten 1 hafta sonra tabi sabredebilirsen😅
AyFa1608 Bebisinannesi23 canım benim adetim düzensiz en son 16 Mayıs’ta oldum belirti ve merakımdan 9 Haziran’da erken gebelik testi yaptım silikti 10 Haziran’da beta <5 çıktı çok üzüldüm şimdi adetime 3_4 gün var eğer gününde gelcek olursa.. hala umudum var mı yani yazını okuyunca rahatladım çok üzülüyorum çünkü 27 haftalık bi kaybım var ikinciyi çok istiyorum inşallah vardır
Bebisinannesi23 [silindi] erken öğrendiğin zaman bence daha çok endişe oluyo işte beta düşük çıktığında yükselecekmi kese görüncekemi niye görünmedi gibi ama sen bilirsin gene negatif görsem de çok hayal kırıklığı yaşamam dersen yapabilirsin sana kalmış tamamıyla bide herkesin bir olmuyo çok değişik bi süreç bu
Elifffbay [silindi] 26-28 güne bir , ben erken yapmak zorunda olduğum için yaptım sen yine de bekleyebilirsen bekle canım
[silindi] Busrakdr_ Yaa cidden mi 🥹 Yapyım ben en iyisi bi koşu eczaneye gidip .. ilk idrar olsun diye lavaboya bile gitmedim 🫣🤔