Merveferhat3839 Selam kızlar ben 37 haftalık gebeyim birdahaki randevumda çatı muayenesi olucam olmuş olanlar varsa yazabilir mi nasıl oluyor Ağrı acı kanama oluyor mu biraz tedirginim.
Deletedmon00881 Merveferhat3839 kişiye göre değişiyor canım, aslında doktora veya hemşireye bağlı, nazik ve işini iyi bilen birileri ise çok ağrımaz, kanama olup olmayacağını bilemem canım..
ebru2871 Merveferhat3839 canım bende pazartesi oldum çok korkmuştum ama sonradan kendimi rahat bıraktım telefonumu elime aldım oyun oynadım ebede kontrolü yaptı ama ben eşime perine masajı yaptırıyodum onun faydasını gördüm
Esrahan Merveferhat3839 hiç acı olmuyor sadece siz kendinizi sıkmayın. Evet muayeneden sonra biraz kanama olmuştu benim
DuyguKB Merveferhat3839 Daha dün çatı muayenesi oldum, hiç abartıldığı gibi bir şey değil ve çok kısa sürüyor. Kanama da olmadı.