Hayirli sabahlar..
Eczaneden Sab Simplex almanizi oneririrm..
Almanya markasi ama kesinlikle faydasini goreceksiniz. Ben kizimda kullandim cok rahatladim ikinci bebegim de de eger gazli olursa kullanacam sadece biraz pahali bir damla ama kesinlikle iyiki aldim diceksiniz :)