Merveabay Merhaba güzel anneler ve anne adayları biz 34 haftalık olduk ve son birkaç gündür bebeğimin hareketleri azaldı günde 2 kere falan hissediyorum hareketini bu normal mi bide doktorum suyu fazla demişti onunla bir ilgisi olabilir mi doktora gitmeli miyim?
Ecee_0661 Merveabay Canım doktoruma sormuştum ben yerleri daraldığı icin normalmis bu ben sana birsey soracağım haftamız ayni yani bende 34 haftalık olmak üzereyim de vajinam çok kötü agriyor baski hisside var gibi belim agriyor ara ara da regl agrisi giriyor sende hic boyle belirtiler varmi biraz korku basladi acaba dogum kanalina falan mi giriyor yada girdi doktora gideceğim inşallah ciddi birşey yoktur ya bekler birazdaha. 🙏🏻🤲🏻💕
ebru_mert Merveabay su fazlaysahareketi az hissedersin diye duymuştum birde bebekler yeri daraldıpı için 32 haftadan sonra daha az oynarmış doğum pozisyonu alıncada daha az oynuyorlar diyolar
Ksks07 Merveabay 33+4’üm benimkide 3-4 gündür eskisi gibi değil büyüyo sanırsam yeri dar gibi düşündüm ben. Pek karnımda yok açıkçası diğer insanlarla kıyasladığımda. Sıkıştı galiba 🥲
Gamzeates Merveabay 33+5 34 olmak üzereyim benim bebişte hiiiç hareket etmiyor ama oldum olası öyle nst de bile hareket etmiyor düşünün su olayını bilemiyorum bir de büyüdükçe yerleri azaldı belki ondan dolayıdır annesi
Merveabay Ecee_0661 bende öyle belirtiler yok şuan ama bel ağrısı çok bende belimin ağrısı hiç geçmiyor
Fundatercuman Ecee_0661 Ben de 31.haftama girdim ama bu belirtiler bende de var 🥺 Yani günlerdir sağ tarafta belden kalçaya bıçak gibi bir sancı ağrı saplanıyor otururken kalkarken çok zorlanıyorum. Vajinada ağrı değil ama bazen batma oluyor bı de gün içinde ara ara regl sancısı girip gidiyor hiçbir şey anlamadım🥺
Melisakrtl Ecee_0661 bende 34 haftaligim daha dun bu konuyla ilgili doktorumla konustum vajinada baski vucut kendini doguma hazirladigi icin oluyomus kipirdamamasi yeri daraldigi icin regl agrisi ise yalanci sancilar 10 veya 5dk bir gelirse siddetlenirse o zamab hastaneye gel dedi yani normalmis
Ecee_0661 Seyhan_ggrcn Aa oylemi doktora vs. gititnizmi acaba erkenmi gelmek istiyorlar kime sorsam agri yok diyor vajinada! 😓
csmaknc Ecee_0661 benİm bebiş 32 haftalık şuan bugün muayene oldum Gitmeden önce kesin açıklık bişey var diye düşünüyordum ve benim bebişin başı 25ten beri aşağıda duruyor doğum pozisyonu vajinada ağrı oluyor doktora söyledim zaten ultrason da da baktı hiç bir sorun yok dedi böyle ağrılar artık normal dedi hareketleri sert oluyor ondan ağrı oluyor dedi doğum kanalına falan da girmemiş açıklık yok
Ecee_0661 Fundatercuman O regl agrisi yalanci sanci canim yani her ihtimale karsi takipli ol sikligi artrsa kesinlikle doktora git ben az hafiflemesini bekledim hafifledi ama tekrar artarsa bir acile gideceğimiz cunku randevuma daha var . 🥲
Snnr41 35 haftaya giricez allah nasip ederse 2gune , benim kiz yerinde durmuyor cok fazla haraketli 🤦🏼♀️ masallahimiz var uyumuyor benim kiz uyuyorsa karnimda 2 ,3saat uyuyor sonrasi uyanik hep beni uyutmuyor
meltemkumsal16 Ecee_0661 bende 33+6 yim 34 sayılırım benimde bacak aram daki kemikler ağrıyor çatı kemiği dedikleri sanırım bebegin başı aşağıda 30.haftadan beri heralde baskı yapıyor diye dusundum
Ecee_0661 meltemkumsal16 Aynen öyle kendini hazırlıyorlar doğuma o yüzden bu agrilar ama çok feci ağrıyor umarım vakitlerinde doğarlar.
Merveabay Ksks07 Evet yeri dar geliyor artık ama ben korktum hiç hissetmeyince geldim hemen hastaneye çok şükür bı sıkıntı yok dedi doktor