İlk doğumum da muayene edildigim gün doğuma girmiştim şimdi ikinciye hamileyim 28. Haftamdayim . Sizce doğuma yakın yine çatı muayenesi yapar mı doktor yoksa zaten normal doğurdum sadece nst ye bakıp mi gönderir. Benim için doğum yapmak çatı muayenesinden daha iyi gelio. Acayip kasılip bağırıyorum çok huylaniyorum yapmasını istemesem olur mu .tecrübesi olanlar merakla bekliyorum yazmanizi