ZeynepEdaa Arkadaşlar gebelikte seker olup olmadigi hangi haftalarda bakiliyor ? 24 haftaligim doktorum 1 ay sonraya randevu verdi. Ama seker ölçümüyle ilgili herhangi birşey söylemedi.Bu haftalarda bakiliyomus bildiğim kadariyla bilen arkadaşlar yardimciniz olursa sevinirim ☺
Haticeozturk ZeynepEdaa Daha bugün yaptırdım 24 ile 28 haftada yapılması gerekli oldum.50 gelik o şeyi içene kadar ac karnına normalde 1 saat önceden ac gitmek yeterliymis benim.randevu 13 de idi ben sabahdan beri ac olduğum için zorlandim
ZeynepEdaa Haticeozturk geçmiş olsun.1 ay sonra mi bakar o zaman yani 29 haftalikken falan gitmiş olucam öyle olursa da
Haticeozturk Canım hemşire 24 ile 29 hafta arası yapılıyo dedi sanırım.birde bebeğin kilosuna bağlı sağlık ocağı da yapıyor ordada yatırabilirsin canim kola kutusu gibi bir kutuda bunyene gore belli bir gram şeker oluyo içinde cileklisi vs meyvelisi var tadı güzel iciyorsun 1 saat sonra kan.aliyolar bitti ilacı ben aldım tozu ve sıvısı var sıvısı daha iyi dedi doktor