Slm kızlar 29 haftalıgım son 1 haftadır bacak arası rahmin içinden sanırım tam anlayamıyorum inanılmaz kemik ağrısı gibi bi agrı cekiyorum. Özellikle uzanırken doğrulamıyorum abdest alırken ayağımı yukarıya kaldırmaya zorlanıyorum şimdiden böyle oldum bile. Bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba ağrısı fena 😢