38+1 haftalık hamileyim, aşağı yukarı bir hafta önce nişanım geldi. Ve yalancı kasılmalarım çok arttı. Bu gece de bacağımdan belime şiddetli sancılar giriyor. Ama kasıklarımda ve karnımda sancım yok. Yaşadığım dopum belirtisi mi? Hastaneye gitmem gerekir mi?