Canim benim de dün karnıma sağ tarafına ağrı girdi korktum doğum yapıyorum diye 29+2 olduk biz de acile gittik hemen ultrason ile bakıldı sonra alttan muayene yapıldı bir sıkıntı yok dedi her ihtimale karşı nst bağlandı onda da sancı çıkmadı. Biraz uzan dinlen geçecektir benim de ilk defa böyle olunca korktum.