Herkese merhaba,
Hamile olduğumu bilmeden vajinal muayene eden ve bebeği göremeyen bir doktor sayesinde 1 buçuk kutu kadar tarlusal kullandım, dün 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim bir önceki güne kadar kullanmıştım. Başına gelen var mı? Doktorlar sakatlık vs oluşabilir dedi ama olmayabilir de dedi. Başına gelen var mı?