Merhaba iyi geceler herkese…
Ben 30+1 günlük hamileyim bu gece çok siddetli olmak üzere son 2 gündür aşırı bir baskı hissediyorum bebeğim 27. Haftadan beri baş aşağı duruyor şükür bir sorun yok demişti doktor ama dediğim gibi en çok bu gece ve dün olmak üzere aşırı bir sancı hissediyorum. Sanki doğum olacak gibi bebeğim kendini aşağıya itiyor. Dayanılmaz bir ağrı çektim akşam ne yapacağımı bilemedim midem falan da bulandı suan iyiyim ama bebeğim her haraket ettiğinde sanki çıkacak gibi varmı bu durumu yaşayan ne yapmalıyım. Doktor kontrolüm de ayın 2psinde acilden gitsem mi yarın sabah ne dersiniz. Kendini anlatabilmişimdir umarım