Shzdgn Nanee özeller çok pahalı haklısın. Sezaryen doğumu bilmiyorum ben normal doğum yaptım orda özel hastenede daha rahat edersin ben tavsiye etmiyorum o hasteneyi yinede siz daha iyi bilirsiniz sağlıkla alın kucağınıza
Nanee Shzdgn Oğluma atakentte doğum yaptım mecburi sezaryen oldu. Mecbur ikinci doğumda sezaryen. Her türlü ameliyat olacağı için kararsızım bende. Amiin inşallah, teşekkür ederim 🥰
Shzdgn Nanee anladım. Doğum şekli önemli değil Allah iyi insanlarla karşılaştırsın sağlıkla doğumunuzu yapın inşallah gerisi her türlü hal oluyor, devlet hastanesi daha iyi aslında ama sağlık çalışanlarının muamelesi en önemlisi bilgili olmaları çok önemli
Nanee Shzdgn Kesinlikle katılıyorum. Muayeneye gittiğimde dahi azar işitip döndüm bir keresinde soru dahi sorulmuyor bazılarına 🤷🏻♀️ Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın cümlemizi ne diyelim..