Kızlar az önce post açmıştım eşimle ilgili sıkıntılarım var diye neyse 2 saattir neredeyse üzüntüden karnıma ağrı girdi bebek toplaniyo çok ağrı yapıyo sancılarım var bebeğim de mi etkilendi acaba 😞 erken doğum fln olmaz demi ya hızlı hızlı hareketler ediyo ben ağladıkça karnim kasılıyo