Benim oğlumda kolikti şimdi 9 aylık. Sallamanın her şeklini denerdik. Ama zor bir süreç Allah yardımcın olsun ama emin ol herşey bir gün bitiyor benimki 4 ay sürdü sonrası çok güzel oluyor az sabır. Ama tek olumsuz tarafı artık hep sallanarak uyumak istiyor.