Tprknazli Maden suyu içmeden duramıyorum günde bi tane zararlı mı acaba kızlar bi akıl verin özEllikle bu saatlerde uyanıp içim cayır cayır yanıyo
Esrakse Tprknazli hayır özellikle magnezyumlu olması kramplara ve kasılmalara çok iyi gelir. Tabi meyveli değil sade olanı içmek lazım
Sevdanur522 Tprknazli beni artik 1 kesmiyor gunde. 3 4 tane iciyodum sundan 2 gun oncesine kadar ama doktor 1 tane yeter zaten magnezyum da kullaniyosun ilac olarak daha fazlasi yorar dedi ama doyamiyorum ki icsem boyle gunde kasa kasa icerim
Vera09 Hergün bir tane içiyorum. Magnezyum oranı yüksek sodyumu düşük olmasına dikkat edin ben beypazarı içiyorum 👍🏻
meltemkumsal16 Tprknazli bende hergun içerdim cok severim faydalı cok ama şimdi tansiyon çıktı o yuzden içemiyorum yasak tuz olduğu için 🤧
ceren_1411 Her gün mutlaka 1 tane içiyorum.Bazen limon sıkıpta içiyorum hem faydalı olduğu için hemde canım çok asitli içecekler çekiyor onu bastırmak için
Mrvnehir Tprknazli hayır gebelik boyunca günde bir tane içmek gerekiyor doktorum bana iç dedi günde bi tanee
Tubmavi Tprknazli özellikle içmen gerekiyor zaten günde bi iki tane tüm doktorlar öneriyor. 2bin geçmesin ama.
Halime90 Tprknazli her gün 1 tanenın zararı olmaz fazlası tansıyon yuksekliğine sebeboluyor diye bilyorum