edis22 2800 doğdu 1 gün kaldık hastanede. Pazartesi sabah doğum yapmıştım 4 gün oldu ağrılarım ilk güne göre az ama daha toparlanamadım malesef baş agrısı ve sırt agrisi da oldu bende kesik acısıyla birlikte ama iyi olcam inşllah bebğinizi kucağınıza alınca bütün acıları unutuyorsunuz 🥰