can25 kizzlarr hamileligim boyunca 3 kere salata aşerdim sizce cinsiyeti nedir.. 14 haftaligım şuan..
Mihrimahvuslat can25 kız valla topa tutar seni linç tayfa ben diyim 😁😁 hayatının en büyük hatasını bu postu açarak yaptın geçmiş olsun 🤣🤣ben çok takmam ama yanlış anlama☺️
Mihrimahvuslat EceDalgaciMahmutoglu yazdım bende kurtlar sofrasınin ağına düştü 🤣🤣 yazık garibim daha dün katılmış bilse yazar mı bu postu🤭
can25 Mihrimahvuslat evet yeniyim bende merak ettigim icin sordum belki salata yiyip cinsiyeti ogrenen vardir. etrafimda salata aseren görmedim bir salata icin agladim ben
Tugbagelir Mihrimahvuslat Amaan en azından pis bisey yazmamış kaynana gelin davalarindan kusucam artık bunlari gormek daha iyi
Eylul2019 can25 ye tatliyi dogur hakkiyi ye eksiyi dogur ayseyi derler.ye salatayi dogur bilmem neyi duymadik hic.ayrica saka olmasni umardim gercekten.cunku gercekten salatayla cinsiyet bagdastirdiniz resmen.
can25 Mihrimahvuslat sacma mı umrumda degil kimin ne düşündügü 😀 isteyn sacma bulur isteyen bana cevabi yazar napbilirimki herksn fikrine saygi duymak lazim 😀😀
Mihrimahvuslat can25 ben hiç böyle bişey için kimseyi kırmam ama maalesef bazıları bu kadar iyi niyetli olmuyor basıyorlar linci saçma buluyorlar yani 😬
minisinannesiiii can25 ben ekşi as eriyodum oğlum oldu bunda da sürekli tatli as eriyorum kızım olcak yani bunlar as ermekle belirlenmiyo 😊
Elif34deniz can25 Salata aşermekle cinsiyet belli olmaz her gebe ayrı şeyler aşerir yani cinsiyete göre aşermez kimse
can25 Elif34deniz niyeki salata mayhoş bir tadı var tuzla döküp yiyorum öyle coban slaatasi gibi degil normal hıyardan bahsediyorum 😀 ayrica annem bana hamile iken karpuz yedi kardesime armut yedi bence alakasi vardır. tatli tuzlu eksi yiyorsun cinsiyet belli olmuyomu o durumlarda eskiler nasıl anliyodu acaba 😀 yoksa süpiz yumurtada ne cıkcak diye son ana kadar bekliyomuydu eskilerimiz 😀😀😀
Nazendehanim Linç tayfa uyuyor bence ,valla bana da saçma geldi ama hamilelikte her şeyi de mübah görüyorum olabilir bence 😅
Nazendehanim Mihrimahvuslat yani biraz daha hamile kafasıyla empati yapmak lazım herkesin hormonu farklı çalışıyor 🌸
can25 minisinannesiiii belirlenmis iste intarnettede tatli yersen kiz eksi yersen erkek yaziyodu ama salata ile alakali birsey bulamadim yaşayanlar varsa bilirler