Hazinem
Test yaptınız mı
elifsahincakmak
[bilinmeyen] bence bi test yapın yine de emin olun
Deryaq
[bilinmeyen] yerleşme kanaması olabilir yapın test 🙏
Tosbik
[bilinmeyen] Allahtan ümit kesilmez canim benim. Sen gönlünü ferah tut. Bnde sen gbi baya umudumu kaybetmeye baslamıştım ve zamana bıraktiğim ilk ay 10gün adetim gecikti ve ayni sen gbi o kadar umutsuzdum ki test falan yapmadim hala adet olacakmişim gbi geliyordu. Snra eşim gtti test aldi. Test yaptim ve pozitif cikti :) o kadar umudumu kaybetmişim ki yaptgim teste inanmadim. Ertesi gün hastaneye gttik kan tahlilinde de cikinca öyle ikna olduk. 🤗.
alyamoms
yerlesme kanamasi olmasin benim de oyle olmustu sonra hamile oldugumu ogrendim bi kan testi yaptir bence
Seymaemre
İnsallah vardır bebişin ❤️
Bbsozlm
İnşallah hamilesindir iyi haberlerini bekliyoruz rabbim kucaklarımızı boş bırakmasın inşallah
alyamoms
[bilinmeyen] insallah hamilesindir. ama oyle degilse bile uzulme. seni anliyorum umutlar tukenio. uzuluo, yipranio insan. ama gercekten zamani var herseyin. sabirla beklemek lazim. hamile oldugunda bu gunler oyle cokta aklina gelmeyecek bile. guzel gunler yakinda insallahh..
MrvBrlk
[bilinmeyen] benim adet tarihinden 1 hafta önce aynısı oldu nokta kadar kahverengi leke sonda adet günü adetim gelmedi beta 3 dü ama 3 gün sonra test çubuğundan öğrendim. Beta sonra dan yükseldi. Ancak şöyle bir durum var eğer adet olmasaydım muayeneye gidecektim. Size de tavsiyem adet gelmezse bir muayene olun. Başka bir sorun olabilir adet gelmemesi.
MrvBrlk
[bilinmeyen] bu arada inşallah gebelik vardır 😊
Hazinem
[bilinmeyen] rabbim sana da en kısa zmn da bir ewlat nasip etsin cnm umudunu hiç yitirme rabbim ol dedikten sonra herşey olur bol bol dua et güzll haberlerini de burdan okuyalım