nmtock41 ElisaMom ben de 35 den beri var enfeksiyon diye fitil kullanıyorum 36+5 olduk yeni başladım fitike doktorum da kullan dedi siz de bi baktırın belki enfeksiyondandır bir de bol su içmek gerekiyor
ElisaMom nmtock41 enfeksiyon olumca kasinti ve yanma da oluyor dimi, o sikayetlerim yok o yüzden enfeksiyon degildiro diyorum ama bilemem tabi