Ruveyda_baskapan Aslanidikut olmaz olmaz korkma , yalancı kasılmalar başlıyormuş bu haftalar , ilişkiye girme bir süre ve bol su iç, magnezyum kullan ayrıca
Bayanflu Alpisinannesii bende henüz ödem yok sadece ayaklarım da çorap izi çıkıyor oda kilodan dolayı sanırım
Alpisinannesii Bayanflu benimde sadece elimin parmaklarında oluyor sabah daha çok akşama doğru düzeliyor
Aslhnklk Ruveyda_baskapan Bizde 29+5 valla sabah kalkıyorum dayak yemiş gibi içim acıyo son iki gündür baya hareketli ve canımı biraz yakıyo. Sırt ağrım çok magnezyum kullandığım halde bide tuvalet bekliyoruz minik davşanım resmen mesanemle oynuyo kemiğime değiyo felan hissediyprum hepsini artık oynuyo resmen benimle 😂😂😂
Aslhnklk Ruveyda_baskapan Hapşurmak için bile tuvalete oturuyorum valla kaçırcam yoksa sidikli oldum bende resmen 😂
uraz_ve_annesi- Ruveyda_baskapan bugün tam 30 olduk bizde 2 gündür ne yesem midem yanıyor ve arada nabzım çok yükseliyor bebek organları sıkıştırdığı içinmiş o da doğum korkusu yavaştan kendini belli etmeye başladı başlardaki kadar emin değilim kendimden 😔
Melissa12 uraz_ve_annesi- korkma canım bende bugün tam 30 oldum Allah’ın izniyle hepimiz sağlıklı bir doğum yapacağız korkma
Ruveyda_baskapan Aslhnklk yerden bişe alsam eğilip eyvah diyorum kesin çişim gelecek ,yürüyüşe çıkıyorum anında çişim geliyor cidden zor mesele
Melisa0002 Aslhnklk ben ilk zamanlarda öğleydim, yolun yarısından eve döndüğüm oldu kaçırmamak için. Odamdan tuvalete yetişemiyordum. Çok korkunçtu😅
Melissa12 Ruveyda_baskapan korkma canım benim korkulacak ne var doğumdan güzel şeymi varr kendini kasma korkma Allah’ın izniyle hiçbirşey olmayacak
uraz_ve_annesi- Ruveyda_baskapan benim enfeksiyondan dolayı son kontrolümde doktorum riskin var erken doğum olursa burda yaptıramam doğumu dedi 20 güne düşürdü kontrolleri herşey bir belirsizlik içinde gidiyor şu sıralar inşallah erken doğmazlar sağlıkla kucağımıza alırız bebeği hastanede bırakıp eve gelmek aşırı yıpratıcı olur çünkü
Melisa0002 Ruveyda_baskapan elimi ayağımı bazen hiss etmiyorum, uyuşuyor., Karnımın alt tarafında bazen ağrı oluyor, bir de karnım sanki biraz aşağı inmiş gibi. Ayakta duramıyorum belim kırılacak gibi oluyor sanki. 29+1 haftamızdayız bizde
Melisa0002 Ruveyda_baskapan durum aynı🤦♀️ tuvaletten yatağa dönüp, bazen yeniden tuvalete gidesim geliyor. Rezillik🤦♀️
Aslhnklk Ruveyda_baskapan Melisa0002 Eşimle bi plan yaparken bağa bahçeye pikniye gidiceksek eğer baktığımız ilk şey tuvalet oluyo 😂😂 eşimde isyan ediyo artık arabayşa her benzin istasyonunda duruyoruz diyoki ayıp olmasın diye bişiler alıyorum artık😂😂