Bekleyenler [silindi] 12+5 olduk bu hafta doktor yoktu cinsiyeti merak ediyorum. Karnım çıkmadı. Üstelik 3 kilo verdim. Biraz bulantım azaldı. Yorgunluk uyku hali azaldı.
Bekleyenler Tekininannesi benim de burnuma ara ara yanık plastik kokusu geliyor. Evde kabloları falan kontrol ettim. Ama dışarıda da geldi koku. Benle ilgili bi durum yani 😀
Umay255 [silindi] büyüdü benim bacım 13 haftalık oldum belirgin baya 🥰😭 ama milletin gözü sözü mahvediyo insanı dış karnim büyük genetik ailede yinede bir masallah asla yok
[silindi] Umay255 göze söze bakma bence çok fazla insanlarla icli dişli olma bol kıyafetler giy görmeleri gereken bisey yok orada bosver
Celiktss 12+2 oldu bugün. 2-3 haftadır kusmaktan helak oldum. Daha bi iki gündür bi tık azaldı gibi. Karnımda kasılma bazen bıçak ağrısı gibi ağrı oluyo. Rahim genişlediği içindir heralde diye kendimi rahatlatıyorum. Ki doktor da ondandır dedi.. 11+4 falanken detaylı detaylı vajinal ultrasonda bakarken doktorum yüzde 80 kız dedi.. dün ikili testte de doktor yüzde 90 kız.. maşallah poz veriyo resmen dedi. Çok net gösterdi bacak arasını vs.. bulantılar da geçer de rahatlarız inşallah biraz
[silindi] Celiktss merak etme 1 haftan kalmis demekki geçiyor bulantilar sonra bir istah açılıyor kendini tutamiyorsun
seyda-nur [silindi] bulantı ve kokuların geçmesini sabırla bekleyerek geçiyor diyelim ☺️ Sabah ilk uyandığımda hafif bi çıkıntı var ama gün içinde çıkıyor baya 😇
Celiktss Göbek çevremde minik ağrılar oluyo, belimden batmalar bazen. Herkesin mi var acaba? Vaijanadan bıçak saplanma hissi bazen de Doktor hafif bi enfeksiyon var dedi O mu yapıyo bebek büyüdüğü için mi acaba
[silindi] Celiktss bebek te büyüdüğünde cok agri olabiliyor enfeksiyon dan kaynaklı ikisi birbirini bulunca normal korkma