Gozdgn Merhaba kızlar 26 haftalik hamileyim 2. Gebeligim bir kizim var ismi ırmak simdi bir kizim daha olacak uyumlu bir isim istiyorum ama bulamiyorum yardim edin lutfen 😐
11Merve Gozdgn nasipse ben Duru koyacağım kızıma. Teyzemde hamile o Azra koyucak. Bi arkadaşım daha var o da Ülkü koyucak inşallah 😍
mrs_atalay Benim de ilk bebeğim BELİS ismini koyucaz nasipse. Aşkın ilk meyvesi fevkalade güzel bir kız demekmiş 🌸🤍