Mutluluk07 bana da 16. Haftada %80 kız dedi ama birşey alamıyorum korkudan ya yanlış gördüyse diye.Ben tekrar gidip bakmasını istemek istiyorum %100 diyemedi ya %90 dese de olurdu.Herkes de erkek diyordu erkek olacağını düşünüyordu nedense dr dansa diyenlere inanasın geliyor ama değişmesini hiç istemiyorum 🤗